16/6/12

Η ημέρα του πατέρα!!

Αύριο γιορτάζουν οι μπαμπάδες!!!
Εγώ έχω χάσει το δικό μου αλλά πάντα τον θυμάμαι με αγάπη!!
Ο μπαμπάς της οικογένειας όμως παραπονιέται για τη γιορτή της μητέρας.
Έτσι λοιπόν φέτος αποφάσισα να θυμάμαι τη γιορτή του πατέρα και
να φτιάξω με τα μικρά μου κάποια δωράκια για έκπληξη!!
Έτσι λοιπόν εργαστήκαμε σκληρά και θα δείτε το αποτέλεσμα.



Θα ήθελα όμως πρώτα να σας κάνω μια έκκληση για βοήθεια.
Όταν ο blogger έκανε τις αλλαγές του , μου παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα 
που μπορείτε να δείτε και δεν εμφανίζονται οι Αναγνώστες μου.
Δεν μπορώ να τους επαναφέρω.
Αν κάποιος μπορεί, ας βοηθήσει!!
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!!

Τέλος της παρένθεσης, ας πάμε τώρα στις κατασκευές για την ημέρα του πατέρα.
Πρώτα φτιάξαμε μια καρτούλα με τη στολή της ακαδημίας των παιδιών μας,
που ο σύζυγος είναι ταμίας και ένθερμος υποστηρικτής!!!
Μία καπνοθήκη που έφτιαξα με τα χεράκια μου (προσπαθώ να μάθω ραπτομηχανή).
 Ένα κύπελλο για "τον καλύτερο μπαμπά του κόσμου"!

Επίσης τύπωσα κάποια λόγια μεγάλων ανδρών για τον πατέρα!!

Έτσι όλα μας τα δωράκια περιμένουν την αυριανή ημέρα για να συναντήσουν
το μπαμπά της οικογένειας!!

ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ!!

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!!!

31 σχόλια:

  1. ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑΚΑ ΣΑΣ ΧΑΡΑΥΓΗ ΜΟΥ!!!!!!
    ΤΟ ΚΥΠΕΛΟ , ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΕΙ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου,σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Φιλιά κι από μένα!!

      Διαγραφή
  2. πολύ ομορφα δωρακια

    οι αναγνωστες σου φαινονται τους βλεπω, γραφτηκα κι εγω αναγνωστρια

    σου εστειλα και εμαιλ (γραφτηκες ως μελος στο ιστολογιο μπλογκογειτονια ειναι το δευτερο μου ιστολογιο αυτο)για περισσοτερα δες το εμαιλ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι,καλώς ήρθες στο σπιτάκι μου!! Το διόρθωσα το λαθάκι μου. Χίλια συγνώμη. Απ'ότι φαίνεται, μόνο εγώ δεν μπορώ να τους δω. Ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  3. Όντως οι μπαμπάδες μας είναι λίγο άτυχοι σε αυτό το κομμάτι!Είναι πολύ όμορφα τα πραγματάκια που έφιαξες!!

    Εμείς δυστυχώς από το pc μας δεν βλέπουμε τους αναγνώστες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' αυτό το κομμάτι γιατί σε πολλά άλλα είναι πολύ τυχερή!! Σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  4. Νομίζω ότι ο μπαμπάς σας θα νοιώσει πολύ τυχερός και περήφανος αύριο!!!!!
    Να είναι καλά όλοι οι μπαμπάδες, κι εγώ Χαραυγή μου με πολλή αγάπη και νοσταλγία θυμάμαι τον δικό μου πατερούλη!

    Τους followers μην ανησυχείς, δεν τους έχεις χάσει, απλά προσωρινά δεν τους βλέπεις εσύ, μου έχει συμβεί κι εμένα.
    Εγώ πάντως τους βλέπω κανονικά!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα, σ'ευχαριστώ πολύ γιατί νόμιζα ότι κάτι έκανα εγώ και δεν τους βλέπει κανείς αλλά αφού έχει συμβεί και σε σένα θα κάνω υπομονή!!Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο κι από μένα!!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά στον μπαμπά της οικογένειας. Είναι πολύ τυχερός!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαραυγούλα μου τα συγχαρητήριά μου!!πιστεύω ότι θα χαρεί πάρα πολύ και κυρίως που συμμετέχουν και τα παιδάκια σου!!Να τον χαίρεστε και να τον καμαρώνετε!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσάνθη μου,σ'ευχαριστώ!! Ελπίζω να τα χαρεί κι ο αντρούλης μου!!

      Διαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑΣ ΣΑΣ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αύριο ο τυχερούλης μπαμπάς σας , θα πάρει πολλά και υπέροχα δώρα φτιαγμένα από τα χεράκια σας και προ πάντων φτιαγμένα με αγάπη. Καλή νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαραυγή μου πόσο χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω όσο δημιουργική σε είχα αφήσει!!! Τι καταπληκτικά πραγματάκια έχεις φτιάει όλο αυτόν το καιρό βρε? Άξια!!!
    Είμαι σίγουρη οτι ο μπαμπάς του σπιτιού αύριο θα φουσκώνει απο περηφάνεια για τη δημιουργική και τρυφερή οικογένεια! Να είστε όλοι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάρα πολύ όμορφα όλα και η καρτούλα φοβερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια του πολλά!!!Υπέροχα τα δωράκια που ετοιμάσατε και πολύ πρωτότυπα!!!Μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω με το μπλόγκ αλλά δεν έχω ιδέα απο αυτά.Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τι ομορφες οι δημιουργιες σου για την γιορτη του πατερα!μπραβο χαραυγουλα μου..σιγουρα ο πατερας σου θα ηταν περηφανος για σενα:)
    πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μ΄αρέσεις! ωραίες κατασκευές! Να μάθεις ραπτομηχανή γιατί θα σου λύσει τα χέρια και βλέπω έχεις μεράκι και ιδέες άρα....τρέχουμε τώρα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά στο μπαμπά της οικογένειας! Είναι όλα τα δωράκια πολύ όμορφα και έξυπνα! Σίγουρα θα ενθουσιαστεί! Πολλά φιλούθκια από Κύπρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ούτε ένα ούτε δύο αλλά τέσσερα δωράκια για τον μπαμπά!!! Φαντάζομαι χαμόγελα όταν του τα δώσατε!!! Χρόνια πολλά στον μπαμπά σας και στους μπαμπάδες όλου του κόσμου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφα και γλυκούλια τα δωράκια που ετοιμάσατε για τον μπαμπά σας.... Θα τα χάρηκε πολύ, φαντάζομαι. Να τον χαίρεστε και να σας χαίρεται!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να χαίρεσαι το μπαμπά σου!!Τυχερός που θα πάρει τόσο όμορφα δωράκια!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο σου για τα υπέροχα πράγματα που έφτιαξες.!!!! Είμαι σίγουρη οτι ξετρελάθηκε.!!!!Να τον χαίρεσαι τον σύζυγομπαμπά και να θυμάσαι πάντα τον μπαμπάκα σου με αγάπη. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχομαι να εχεις καλο μηνα, καλη εβδομαδα και ενα πολυ ομορφο και δροσερο καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεια σου κορίτσι.Καλό μήνα.Πέρνα απο το σπιτάκι μου κάτι σε περιμένει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. χαραυγη μου που εχεις χαθει...?
    ευχομαι να εισαι καλα!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έιιιι, καλέ???
    Πού εξαφανίστηκες???
    Εύχομαι όλα να είναι καλά...
    Τα φιλιά μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ανυπομονώ να διαβάσω τα σχόλια σας